Hvem Vi Er & Hvad Vi Laver:

Speak Tourism tror på at fremtidens turisme univers er kreativt, involverende og bygger på tætte relationer og fortællinger. Som mediehus og konsulentbureau, administrerer vi samt yder rådgivning om:

• Optimering af online tilstedeværelse
• Udvikling af høj-kvalitetsturisme tilbud
• Maksimering af destinationers potentiale & synlighed
• Udvikling af innovative og fremtidssikrede produkter
• Konceptudvikling
• Fremme udviklingen af bæredygtighed

Speak Tourism har stort fokus på brugen af content marketing, sociale medier, trends og nudging, hvoraf praksis implementering er i højsædet. Vi har flere års erfaring med administrering af virksomheders online identitet og fortsætter med at levere stærke resultater.
Som kunde hos Speak Tourism får du altid din egen dedikerede account manager, som du altid kan ringe og skriv til. Du modtager løbende rapportering og feedback på hvad vi foretager os, så vi sammen kan sikre det mest optimale resultat for dig. Udover det, er vi stolte over at opbygge tætte relationer til vores kunder, hvor vi sammen kan skabe trygge og kreative rammer for at nå nye højder. Tag med på rejsen og snak turisme med os – sammen tiltrækker vi flere gæster til din forretning.

- Vision -

“At skabe bæredygtige og værdiskabende online identiteter og initiativer for turistdestinationer og turismevirksomheder”

- Kunder -

- Company karma -

Speak Tourism er bygget på passionen om at skabe mening og gøre en forskel. Måden vi gør det på er at give vores medarbejdere fuldt ansvar og tillid til at forme deres hverdag som passer dem bedst. Hos Speak Tourism har vi ikke faste mødetider og hver fredag holdes tidligt fri, så hver medarbejder har tid til at holde fri og oplade, eller fordybe sig i projekter som er blevet en hjertesag for dem. Det skaber passionerede og glade medarbejdere, så ønsker at gøre en forskel. For vores kunder betyder det bedre resultater og et tættere samarbejde. Det betyder også fuld gennemsigtighed og fair priser. Vi ønsker alle skal have succes med online markedsføring – hvad end det er med os på sidelinien eller blot vores hjælp til at komme igang.

Som virksomhed er vi også meget bevidste om at give igen hvor vi kan. Blandt andet sætter founder Nana hver måned 5 timer af til at hjælpe studerende eller andre der ønsker sparring på forretningsideer, uddannelsesplaner eller personlig branding uden betaling. Udover det er alle vores projekter og forretningsledelse baseret på at skabe bæredygtige initiativer på både et økonomisk plan, naturligt plan, samt socialkulturelt plan.

Mød mig:

Mit navn er Nana og i 2016 grundlagde jeg Speak Tourism med visionen om at hjælpe danske turistdestinationer til at få en mere professionel tilgang til brugen af sociale medier. Sidenhen har virksomheden fået vokseværk og har idag et større internationalt perspektiv på brugen af social medier, destinationsudvikling og bæredygtighed.

Jeg er uddannet serviceøkonom, har en bachelor i International Hospitality Management og en cand.scient grad i European Tourism Management.
Jeg har som del af mit arbejde og uddannelse levet som digital nomade for de sidste tre år, hvilket har givet mig et stærkt international perspektiv og kulturforståelse. Jeg taler dansk, engelsk og spansk, og har indgående kendskab til disse markeder.

- Set i -

Fra Hjørring til hele verden – Nana følger sin passion (Dansk)
Vendelboposten

Artikel - DK

El turisme com a via de conservació del patrimoni (Katalansk)
La Rella

Artikel - ES

Nana Jakobsen fra Tversted er digital nomade – Et drømmeliv…
med forbehold (Dansk)

Artikel - DA

Lokale Nana Jakobsen fra Tversted Markedsfører LOOP i Spanien – Flaskeposten, (Dansk)

Artikel - DA